heeelg!

hej, nu är jag hemma och har nyss ätit mat. Kyckling, ris och brunsås! (: jättegott va det ^^,

Idag på min sånglektion så fick jag en present från någon (kommer inte ihåg vem, men tack!) för att jag sjöng på lärarnas typ fika efter skolavslutningen (http://havefaith.blogg.se/2008/december/looordag.html) och gissa vad jag fick? :D En Paradis-ask! <3 Sååå gott! :D

Sjunger 'My heart will go on' på sången nu, och det gick överraskande lätt att sjunga den! (: Fast jag inte har sett titanic mer än typ 1 ½ gång, och inte kunde texten, så gick det faktiskt ganska bra! x) :D

Jaa. vad va det mer jag skulle säga? Nu börjar det iaf bli mörkt ute, jag lääängtar tills sommaren! eller iaf våren, med soool! <3 (:

Har en hög med kläder kvar som jag inte har lagt in i min garderob. Funderar på att plocka in den, och städa lite allmänt här.

FAN. såfort det blir mörkt ute och jag ska sitta vid datan eller tvn eller nått så cpar mina linser, jag är trött på det nu! ): BUHU!

Nu ska jag.... göra någonting! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0