Lööördag.

Idag är jag trött.

Igår var det skolavslutning och jag både läste och sjöng. Det var ganska hemskt, för jag var sååå nervös, men det gick ganska bra iaf. Fast jag läste för fort och sa fel x) och när jag skulle sjunga så skakade jag så att jag inte kunde ta en rak ton ens! xP Men jag är ganksa nöjd iaf. Största publiken jag haft hittills tror jag! :)


Sen fick vi ju betygen. Jag är nöjd! :D Men jag kommer va jävligt pressad nästa termin att hålla endel av mina betyg! :/


Efter det gick jag till matsalen och så sjöng vi för lärarna på deras fika. Det var ganska kul, men det va lite försenat med tiden så vi hann inte sjunga så mkt när dom väl kom för sandra skulle med buss och jag skulle ju till jkpng! :)


Så jönköping då och Ikea. Köpte garderob och lite annat kul (: Kommer bli superfint när allt väl är klart! :D


HAr roat mig med att sätta ihop lite saker :P Måste försöka få ner det viktigaste som jag använder från min garderob. Så jobbigt nu med vad jag ska ta ner och allt. Och jag vill ta det lungt med det, men det måste ju bort eftersom vi ska ha gäster till jul! >.<


Fick btw några fina sms igår, det är alltid kul! :D


Måste fixa gratis sms. men jag ahr glömt av hur man gjorde. gash, får ta reda på det! :P


Just nu dricker jag varmt vatten med honung. Det hjälper mot halsen lite. Utan det hade jag nog inte klarat mig i fredas tror jag! :P


Nu ska jag gå och äta spagetti med mamma. Sen får vi se vad som blir gjort... :P


Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0