YES

Första gången på länge som jag känner att någonting går min väg. överhuvudtaget.

Designen funkar! :D Det kommer gå. Det känns bra! Visst, det finns saker som måste fixas som jag inte vet hur man gör, men vad jag vet borde det gå att fixa iaf, så allt jag behöver är lite hjälp sen då (: Men just nu känns det iaf som om jag faktiskt kan få ihop en design! :D

Har faktiskt bara haft denna designen sen jag startde denna bloggen tror jag typ. Jag är ju faktiskt inte inne här och kollar själv så ofta, så jag tänker inte på det så mkt då men...x) ja. Jag har ju försökt göra nya designer ett antal gånger dårå, men gett upp. haha. x)

Denna gången ska jag faktiskt försöka bli färdig. (: Vi får se hur det går... :P


Nu ska jag nog lägga mig tror jag. Så jag inte sover bort hela dagen imorron menar jag! ;P

Pusshej&Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0