Söndag 1/3

SHIT DET ÄR REDAN MARS! :O

gash. detta visste jag inte. redan mars? :S

jaa. Idag har jag inte gjort mkt alls. Gick upp vid 11 (har tagit igen alla timmar som försvann i veckan typ) och sen så har jag inte gjort nått knappt! xP

Har lyssnat på musik, sjungt lite, spelat lite piano... ja, ganska soft! (: Har faktiskt inte haft den sega känslan idag som jag brukar få på söndagar och dagar man går upp sent och inte gör nått, riktigt soft dag faktiskt! :D

Nu ska jag byta om snart och sen dra ner på gympan. Måste gå, annars kanske jag inte får nån platts i dansen :( men jag vågar inte hjula och sånt än tror jag :/ så det blir nog styrka och kondition förhoppningsvis (Y) behövs det med så.. :P

Nu måste jag fixa lite saker innan jag drar! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0