nothing new.

När jag startade TVn innan så var det House, och det gillar jag :) så det blev ingen film! Riktigt bra avsnitt var det faktiskt, blev tom. inspelat sen. :P Måste se det igen imorron eller nått! :P Orkar inte berätta vad det handlade om, men man fick se en helt annan sida av honom! Har inte kollat sådär värst många avsnitt innan dårå, men vad jag vet iaf (: Sen blev det väl typ Gilmore girls, sen vet jag inte, sen kom m&p hem och sen somnade jag typ. (intressant att veta eller hur? ;P)

Sen när jag vaknade iaf så kollar pappa på Hockey, och det är lixom ingen idé att försöka få tillbaka TVn i vardagsrummet, haha. Så nu sitter jag här! :P

Jag försöker att prata så lite som möjligt, och det är inte lätt när vi oftast ropar genom hela huset vad vi vill i min familj, haha xP men ja.


Nu hade jag tänkt att jag ska fixa mina naglar. Det var ett tag sen, så det behövs! :P Hade vart kul och fixa dom riktigt fint, men jag tror inte jag orkar det. jaa...

jag har inte så mkt att säga egentligen. Designen funkar på båda datorerna nu, själva grunden altså med koderna och sånt, wiho! :D Så nu har jag bara utseendet kvar med header och sånt (: ingen idé att börja med det idag, men jag kanske kan börja tänka ut lite idéer till det redan nu så blir det ju lättare imorron! :P

japp. Nu ska jag äta en stor skål glass och se om jag kommer ihåg nått om hockey! Brukade ju faktiskt följa med pappa ibland när jag var mindre, hihi! :) Kommer ihåg det som igår! x) ...lixom tänk er mig på hockey, det passar inte så bra! haha! xP

Nu väntar glassen på mig!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0