not without my teddybear!

jupp. kom på att jag nog inte hade lust att sitta på en buss i en timma typ utan musik. Och eftersom jag tog ur all musik för att kunna ladda in bilderna vilken dag det nu var, så måste jag ladda in lite ny! :D ...och det tar sin lilla tid så jag passar på att skriva här nu undertiden (:

Har ändå haft samma musik i den sen i somras typ så det behövdes bytas lite faktiskt :P. har lagt in högst två nya skivor på den sen semestern. x) Men sen så tröttnar jag inte sådär hemskt fort på musik heller, särskillt inte när det är så mkt olika och så många, så blandas det ju ganska mkt :P

och olika stilar lyssnar jag på med. Allt från ballader, typ colbie calliat, till r&b, och pop, till typ avril lavigne, veronica maggio och nästan vad som helst! (: och typ låtar med paramore och blink 182 som jag ahr hört är riktigt bra! :D lixom det finns så mkt olika sorters musik, men ingen bra eller dålig. Det enda som betyder nått är hur man känner när man hör musiken! :) Hittade en tjej som hette typ fredrika nått som sjunger asmysig jazz! :D typ helt underbar! både på svenska eng och franska! <3

Japp, nu har jag pratat lite om min musikstil (om man nu kan säga att jag har en) ...men nu har det typ laddat klart! :D Nu ska jag sova! :P

Pusshej&sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0