My thursday. 12/3

Idag vaknade jag, tog min medicin, åt frukost, duschade, fixade mig lite och sen var det ner till bussen! (: Gick helt ok, hostade bara halva resan unjefär ;D nej, men det gick bra. Proppa i mig halstabletter hela dagen så hosta jag inte såå mkt iaf :P bara ibland x)

Mattetestet va lite knepigt. Räkna allt i huvvet är jag inte van vid, tar massamassa tid! + att alla uppgifter var på eng, lite knepigt, men det gick bra! (:
Engtestet hoppas jag gick bra, sista skrivuppgiften gick nog sådär, men man kan ju hoppas iaf :P

Va asnära från bussen iaf, typ 20 m till ingången! x) ok, baksideingång va det, och vi gick runt först för att vi inte vågade prova men sen såg vi ju att man kunde gå in där! (: Va kul där iaf! :D Det värsta var att alla typ stirrade på en! x) ...träffade A också (: konstigt att se henne utanför gympan :P

Sen nu när jag kommit hem är jag astrött, försökte sova lite innan, men det gick inte så bra... :( Ska nog börja fixa tills imorron snart faktiskt så att jag kan lägga mig och somna tidigt ikväll. Är supertrött! Sov inte alls bra inatt, när jag vaknade i morse var det bara att öppna ögonen. Jag sov knappt!

Japp. Får se vad jag orkar med. Mår inte sådär värst bra, men det är ju nationella imorron så jag ska försöka gå på det dårå... hoppas det går bra! Fredag den 13e lixom ;) nej jag tror inte på skrock, tur det! :P

Nu ska jag lyssna lite på musik och kolla lite bloggar (:

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0