min fredag 13/3

Jobbig dag, men ändå ganska kul! (:

Nationella tills lunch gick både bra och dåligt.. hann inte bli nervös iaf, har så mkt annat att tänka på för tillfället, så det va ju bra iaf. Sen hade jag sång (sjöng inte särskillt mkt dårå ;P) och sen gitarr. Sen gick jag faktiskt hem! Hade bara No & matte efter det och vi gör ändå inte särskillt mkt på dom lektionerna och jag mådde inte särskillt bra så jag övervägde att stressa tillbaka för att gå på dom två sista lektionerna, men jag tyckte inte att det var värt det för att bara sitta där och inte göra någonting typ som vi brukar. Så istället gick jag hem. Åt och sen la jag mig och sov till typ kl 6.

Japp. Hoppas jag kommer må bättre snart! Är helt slutkörd fastän jag sov massa innan så jag ska nog gå och lägga mig snart. hoppas jag kommer kunna somna, hehe :P

ja, så är det.


godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0