medveten bloggtorka.

Jag försöker att blogga så lite som möjligt för tillfället, medvetet. Det är fan inte kul att läsa vad jag tänker på för tillfället så jag låter bli istället. Får bli mer uppdateringar här om ett tag när jag har tagit mig ur dethära.

Har inte städat mitt rum på över två veckor, ni kan ju tänka er hur det ser ut. Drog upp mina persienner idag för första gången på en vecka idag (!) och märkte att mina blommor, förutom en, till min stora förvåning fortfarande lever! haha.

Ska försöka städa lite här nu, och sen blir det till idrottshallen vid halv 3. Hade helt glömt bort det, men jag blev påmind om det för en stund sen! :P Måste gå på gympan sen med eftersom det är uttagning till friståendet, och jag vill ju inte bli bortglömd bara för att jag är sjuk lixom.. så jag måste dit. känns liite onödigt, men wtf.

Så nu får jag sätta fart! Förutom att städa så måste äta och lite sånt med innan jag drar (:

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0