komiskt.

Snackat med lite folk på msn som jag inte snackat med på ett tag, ganska läge faktiskt när jag tänker efter! Man får ju passa på eftersom man inte är nattuggla som sitter vid datan hela nätterna längre. Va ju sån ett tag jag med, och de folket får man ju passa på att snacka med när man inte kan sova då asså ;P haha.

Japp. Kan ju meddela att jag näästan tänkte ta tvålen som tandkräm innan, men som tur är kom jag på mig själv innan jag knappt ens hunnit tänka tanken! haha.


Känns ganska ok nu ändå faktiskt. Har ingen feber för tillfället iaf (tack ipren!) och resten börjar jag nog vänja mig vid faktiskt. Hoppas dock att jag kanske kan må lite bättre imorron (?) man kan ju alltid hoppas att det värsta är över...

Nu borde jag faktiskt sova! Får se om det går....

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0