I so own you.

I soo own you! :D ..ok, kanske inte men ändå! :D

Har precis fått ihop designen så att den funkar PERFEKT på datorer med olika upplösning! :D Jag är superglad! :D + att jag har alla mått i pixlar uppskrivet, så nu är det bara kvar att göra en header typ! :D Det är jäkligt kul när man lär sig hur man ska göra! :D

+ att jag mår bättre! :D massa piggare som kanske märks :P

Har kollat busstider och sånt nu, + kollat kartan lite (: det kommer nog gå bra! :D Kommer va jättenervöst! massa folk man inte känner ju, fast lite folk där som jag känner, och sen så vill jag träffa A med om jag hinner! :D hihi. Sen kanske jag hinner shoppa lite med innan jag åker hem, hoppas verkligen det! :D Skulle vara kul eftersom bussen nog kommer tillbaka när alla från skolan väntar på sina skolskutsar! x) haha. kul om jag har handlat massa då :P haha!

Nu ska jag gå och kolla över vad jag ska ha med mig och vad jag ska ha på mig. Sen ska jag faktiskt sova! Har inte lagt mig innan tolv den senaste veckan, och inte gått upp före 9, och bussen går 8 så jag vet inte hur detta ska gå xP Men jag är pepp iaf! :DD

Måste gå bra nu asså! (:


Lite läskigt med matteprov och sånt.. men engelskan kommer nog gå finfint! :D Grammatiken vet jag inte, men prata funkar ju oftast.. i huvet iaf :P Om jag nu kan prata med min hals men det tror jag! :D Har faktiskt småsjungit lite idag (: fast bara lite. D:

japp. Missade ju konserten idag. riktigt surt. :( Men nu ska jag inte tänka på allt annat jag måste fixa, det får jag ta sen efter detta är över, så ja, pepp på imorron! :D


Och för dom som inte brukar läsa min blogg, så ska jag till Sven Erikssongymnasiet imorron till IB och göra IB-prov, så man aknske får extrapoäng i ansökan.. om det går bra vill säga ;P

japp. men nu måste jag gå. Ska kanske duscha innan jag lägger mig med.. får se (: annars blir det imorron bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0