helt sjukt.

jaha. :S ?


hum.

Nu har jag läst igenom so:n lite typ.. har också börjar tänka lite på blogg-design saken (: Det kanske funkar denhär gången, vem vet? xP

Måååste ner på sång-övning halv 5 sen, men jag drar inte till gympan efter det, ingen chans! blä skulle helst hoppa över sången med, men det kan jag inte! Nästa onsdag smäller det ju och detta är lixom sista träningen.. :/

jaa. Fick lite tids-panik nu, klockan är ju redan halv 3 lixom.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde försöka börja på nått skol-arbete, men jag vill fixa bloggen, fast skolarbetet är viktigare.. och båda sakerna tar lång tid så ajg kan inte göra båda :/


buhu.


I need to talk to you, though i've promised myself not to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0