hejhopp

Jag är trött på att vara sjuk nu! Orkar ju inte göra nått, kommer få såå mkt att göra sen! >.< Vill itne ens tänka på det!

Kom på att det faktiskt är prov jag ska göra på torsdag.. och det var några saker som jag tänkte att jag skulle öva på, men ja det har jag ju inte gjort. och jag orkar inte.

+ att det är TVÅ eng nationella på fredag. Planerar ju att gå dit då, men det lockar inte särskillt. :(

jaa. och jag missar min konsert imorron. Ville ju vara med! D: buhu.

+ alla gympaträningar och hjälpledaresaker som jag missat dom senaste veckorna, huh! jag har ingen koll längre! >.<


japp. Blir nya tag såfort jag är frisk. :P


Missade föresten min tandläkartid i måndags, hade inte en tanke på det. Så nu får man pröjsa. -.-

Nu har jag klagat färdigt! Så kanske jag kan glömma det nu och sova! x)


Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0