gympa.

Träning idag. Först hade vi fristående och alex hade ändrat massa på dansen, vet inte riktigt men det kanske kan bli bra tillslut bara jag slipper bryggan! höhö. Sen hoppade jag massa hopprep och gjorde situps och lite armhävningar när dom andra körde tumbling, kändes bra! (: Sen va jag med lite på trampetten sen, men det körde vi inte så mkt, och det gick inte heller särskillt bra.. x)  men ändå!

Sen har jag inte gjort så mkt, och nu ska jag strax sova (blev nog lite för sent idag tror jag >.<) ska bara typ fixa väskan tills imorron! (:

pusshej <3


. förresten så har besökarantalet typ tredubblats dom senaste dagarna... Om någon vet kanske ni kan berätta varför? :P

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0