guitar <3

japp. Här sitter jag med min gitarr som har stått i sitt ställ i flera veckor utan att jag knappt ens sett åt den. Stackaren. Så idag rastar jag den lite.. xP Var tvungen att få lite musik ur mig! (:

Så nu spelar jag och försöker verkligen hålla munnen stängd. Det är verkligen inte så lätt som det låter! :P haha.

Min fingrar har tappat sin gitarrspelarvana, dom gör ont! Good pain for once! :D Så skön känsla!

Måste öva upp mig lite känner jag, har inte tid att spela nu som jag hade i somras <3 fan va jag älskar dom minnena! :') Saknar det som fan! Det finns inget bättre än att sitta ute och spela en sommarnatt, allt är tyst, helt mörkt och bara levande ljus!!! <3333 :') 


Japp. Men tid ska jag finna. Jag SKA, ok? Jag måste! Jag ska. Sen. Imorron. Nästa vecka. ...ja ni vet.... Men jag SKA! Någon gång.

Äh, nu är jag alldeles för flum. xP


Pusshej&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0