"God" Morgon.

Sjuk. Nu är jag verkligen sjuk. Jättekul. Verkligen.  >.<

Ska försöka fövertala m&p att köpa lite te och vitaminer till mig sen. Så att jag kanske överlever dagen någorlunda iaf. Nej nu överdriver jag, man jag hatar berkligen att vara såhär sjuk och förkyld! :(

Min dag kommer nog troligen se ut unjefär såhär:
*Spotify
*Bloggen
*Dator
*Film
*Nysa
*Hosta
*Spotify
*Bloggen
*One tree hill
*Dator
*Film
*Hosta
*Nysa

och därimellan lite mat och sånt ofc, och förhoppningsvis lite TE med, men ändå lixom.... såhär kan jag tänka mig att min dag kommer se ut. Ganska deprimerande faktiskt! Man jag får se vad jag kan göra av den...

Jag hade faltiskt små planer för den här dagen... buhu. :/

Hoppas ni får en bättre lördag än jag! :P

Pusshej <3

Ps. Fast när jag tänker efter så kanske det jag skrev upp inte är sådär värst tråkigt... :P  ...om man tar bort att hosta och nysa då altså, så blir det faktiskt en ganska nice soft dag! (:


:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0