(:

Idag har jag inte gjort så mkt. försöker koncentrera mig på att ta det lungt, men det går sådär faktiskt! haha.

Jag KAN INTE bara slappa. Det är hemskt! blä. höhö.

Nu är klockan typ 8.

Har inte startat min dator idag, och jag ska inte göra det heller har jag bestämt! :P Snodde datan här uppe, mammsen är ute och röker så jag pasar på! :P japp. men snart kommer hon tillbaka så jag måste dra. Ska försöka göra nått nyttigt och sen gå och lägga mig sen tror jag.

La mig vid 10 igår faktiskt, fast jag kunde inte sova och idag har jag vart jättetrött, som om jag sovit max 5 timmar! konstigt eller hur!?!?

Hum. jag har inget kul att berätta. Orkar inte komma på nått... men jag har lite saker jag ska skriva om faktiskt, fast det får bli nån annan dag :P

nu kom mamma !

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0