down.

Är riktigt snuvig nu, inte kul! Satt ute och solade lite innan, det va ju ganska varmt i solen (<3) när det inte blåser, så jag passade på, men ajg tror inte att det var särskillt bra gjort, för nu mår jag nog sämre igen. D: jaja.

Gick inte på gympan heller. Smsade min ledare och frågade när dom skulle dansa, för jag orkar inte sitta där i en och en halv timme bara för att kolla dom kanske 10 min som dom dansar, eftersom vi ska ändra massa nu, men hon kunde inte säga det, ''när vi får tid'', och kan hon inte ens säga början eller slutet eller nått, då får dom skylla sig själva. Har fan snart ingen lust att gå dit överhuvudtaget! >.<

jaja. Nu ska jag försöka göra lite saker!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0