damn.

Får ta mig i kragen här nu altså! Har inte gått härifrån än! :P

STÖR mig på att jag är blek, och när jag blir blek så blir jag blek+röd, sååå hemskt. + att det inte går att få bort med smink, det ser ännu hemskare ut! Så nu fick jag värsta lusten att sola! >.<

jaa. men det kan jag inte ju inte precis göra nu... Vad jag verkligen borde göra nu är att gå och duscha och sen gå och lägga mig. Får som sagt ta mig i kragen! ^^, Ibland funkar det, ibland inte.

Ganska kul ibland när jag inte gör någonting en hel kväll och så typ kl 10 kan jag få värsta rycket och tex. städa typ hela mitt rum om jag itne gjort det på flera veckor, för jag blir bara så trött på allt! :P Då får man lixom lite motivation och så gör man allt på en gång! (:

Nu är klockan snart halv 10. Får se hur detta går!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0