Can you keep a secret, can you keep a secret?

hum, ja nu börjar jag kunna sjunga lite igen faktiskt! (: men bara liite. Minskat med besökarna här nu igen, haha. :P

Ringde och grattade farmor innan, hon fyller år idag! (: (hur mkt vet jag inte :P)

Halsflussen börjar gå bort nu iaf, men jag är fortfarande snuvig. Hoppas det går över fort! Måste börja träna igen, men än så vågar jag inte det.. Tävling snart ju!!! :(


Idag städar jag mitt rum iaf! :D Ganska välbehövligt, men nu blir det fint! (: Nya lakan är i torktumlaren för tillfället, väntar på dom nu (:

japp. Nu ska jag plocka undan massa saker som ligger och skräpar på mitt skrivbord :P

pusshej <3


It's like i'm cleaning you away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0