blahblah.

komm inte på nån bra rubrik. >.<

...jag måste gå på toa! (xD)

Va på sång-övningen idag, måste öva på det så jag klarar det utan att vara nervös på onsdag! (: Börjar släppa lite nu faktiskt när jag vart med på endel! :P Fast jag hade inge sminka eller nått när jag gick dit, och såklart va det ju mer folk där än jag väntade mig. + att jag inte orkade sätta i några linser innan jag drog, så jag såg ju inte så bra heller. Sen att min hals krånglar med är ju inte kul. Måste kurera mig, bara en vecka kvar! (:

Vet fortfarande inte om jag går imorgon, lutar mot att jag stannar hemma faktiskt. Behöver vila!

Nu måste jag verkligen gå på toa! x)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0