alltid.

Jag är alltid stressad. Alltid! Det har jag kommit på. Jag skyndar mig alltid, det kvittar vad det är! Jag är alltid påväg någonstans, ska göra något, och måste bli klar med det jag gör så fort som möjligt. Det är faktiskt riktigt jobbig, men jag har bestämt mig för att bli kvitt det nu (: ska jobba på det!

Första kvällen på länge som jag är hemma och bara är. Har varit i mitt rum typ sen jag kom hem från skolan, satt ute i solen lite innan och va uppe och åt, men annars har jag bara varit här, och lixom annars är jag aldrig här nere! Typ bara när jag sover och när jag hämtar saker, springer ut-och-in, hit-och-dit och skyndar mig, efter gympan eller om jag har varit nån stanns! Så idag har varit skönt att vara hemma, men ajg har ändå lite dåligt samvete för att jag inte gick på gympan så jag har inte riktigt njutit så mkt som jag borde. Men jag har bestämt mig nu för att vekligen inte träna förrän jag är helt frisk, så så är det (:


Har hittat lite inspiration nu iaf, lite hopp, kanske kan det hjälpa mig att göra lite saker (:

Nu ska jag fixa lite saker och sen ska jag sova! :]

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0