6.25

...sex minuter och tjugofem sekunder för sen kom mitt arbete in till min fysiklärare. Sååå typiskt! Kan ju hoppas att han inte kollar tiden, men jag vet att han kommer göra det! >.< Hoppas bara att han inte är taskig och dum bara för att jag inte hade hans mailadress till hands när jag behövde den. (dvs. kl 23.59, paniiik!) Men ja, han är ju som han är och jag kommer säkert få höra det ända tills vi slutar skolan i juni, det skulle inte förvåna mig! höhö. -.-

ja, och nu bloggar jag fastän jag har sagt att jag inte ska. Men allt är fail för tillfället...

feber igen också. Men dagen har varit fin i övrigt, riktigt fin faktiskt! <3 (:

får se hur jag mår när jag vaknar om ca 6 timmar...

ha'de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0