5/3

Jag har ingen inspiration. Jag måste hitta nått som får mig att göra något. Jag har tappat lusten helt.

Har sovit för mkt. Har ont överallt typ. Tror att jag har huvudvärk med, men jag känner knappt av var jag har ont för det är ganska många ställen.

blä.

Som ni kanske förstår gick jag inte till skolan idag heller. Men imorgon måste jag gå.

Har meddelat att jag inte kommer på gitarren idag, och flyttat nästa veckas spelning. Kan ju inte missa tre på raken lixom! Sen har jag fått sms om laserdoome med gympan en lördag nån gång, vet inte om jag ska med.

Har försökt ringa L med. Men hon svarar inte.

So-prov Islam imorron, måste övas på. + idrottslektionen som jag måste bli av med och lämna in. Får jag gjort den idag så blir jag riktigt glad.

Har också bestämt mig för att inte sjunga på hela dagen. Får se hur jag klarar det.. men min hals behöver vila!!

Nu blev jag sugen på GRÖT. Fråga mig inte varför. Så nu ska jag gå upp och kolla om det går att fixa!

...solen skiner lite grand, jag vill ha vår och sommar!

Pusshej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0