3/3 Måndag.

Allt är tillbaka till det vanliga. nej, men faktiskt inte.

Vaknade halv 8 i morse, hade vart vaken i en halvtimma när första lektionen började. Har varit tjurig, hänging och haft nada tålamod, så efter lunchen frågade jag min lärare vad vi skulle göra på dom två sista lektionerna (hon har båda) så jag tog med mig det hem och ska göra lite nu ist.

Mår verkligen inte bra! Helt slut! Helt borta. Ont i hela kroppen, huvudvärk, fryser. trodde jag hade feber, men tydligen inte. BLÄ.

Får se om jag går på hjälpledaren idag. :/

Nu ska jag jobba med enegelskauppgifterna jag fick, och sen ska jag passa på och sova tror jag!

xoxo.

I try to learn from my mistakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0