-

Kom på att man kan ha honung på glassen. Det är faktiskt ganska gott! Liite för sött kanske, men det är bra för halsen :P

Systrar i jeans är lika bra varenda gång, och jag lipar alltid! xP Nu är det 'tillsammans är man mindre ensam'. Började kolla på den en gång, men den var ganska konstig, men nu får den en andra chans för att jag har tråkigt! :P Den är på franska så jag roar mig med att försöka förstå så många ord som möjligt, haha. förstår ni nu att jag har tråkigt? x)

Blir nog ingen skola för mig imorron heller. Temadag tydligen, friskvård eller vad det hette. Skulle jag behöva iofs, men jag måste koncentrera mig på att bli frisk tills på torsdag för jag vill verkligen följa med! Jag MÅSTE med! jag måste. >.< Men ja.

Mår nog liite bättre idag ändå... kanske.

....nu ska jag fortsätta kolla på filmen och dricka ännu en kopp te.


Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: sandra

den filmen är ju äckligt bra! audrey tautou (?) är vacker som tusan.

2009-03-10 @ 16:12:31
URL: http://benjaminochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0