2/3

Idag är det måndag. Helt konstig dag, ovanlig iaf! :D

Först och främs, grattis pappa på födelsedagen! <3

Min dag började imorse med att jag duschade och sen drog till linnea och åt frukost innan vi åkte till borås. (: Sen tandl. kl 9, bytte tjocklek på tråden, så jag går för tillfället på ipren, men det funkar! :P Bytte också färg, väldigt intressant, men rosa blev faktiskt fint! :D Favorit hittills :P och jag gillar inte ens rosa så mkt :P

Sen åkte vi hem och sen till skolan, funderade faktiskt på att inte åka dit, två lektioner lixom, men vi gick ändå. Sen ja, hämtade vi min dator och kollade på en film som har väntat på oss ett tag nu :P men ja.

Sen åkte jag på bio med m&p. Män som hatar kvinnor. Den var faktiskt bra (: trodde faktiskt den skulle vara läskigare xP var typ bara ett ställe jag blev rädd x) jag gillar inte gevär och sånt :S haha. Film hela eftermiddan&kvällen lixom! x)

jaa. Nu ska jag snart sova tror jag. Inget intressant har hänt idag precis. Ändå har välidgt mkt hänt! (:


Får se om jag hinner fixa lite här snart! :D Läääängtar tills jag hinner det! (:


Nu ska jag sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0