22/3

Hej! (:

Gick upp och åt frukost vid 10 och då hade m&p åkt. Gjorde havregrynsgröt och kände mig riktigt duktig, men sen hittade jag recept på chokladbollar på havregrynspaketen när jag skulle ställa in den, och jag visste att det va lite smör kvar sen vi bakade, men så behöver man ju lite kaffe med, och då vände jag mig om och kollade kaffebryggaren, och kan ni tänka er att då fanns det lite kvar! :D Så jag bakade chokladbollar! haha! xP jaa. Fast det blev inte särskillt många chokladbollar när jag ''smakat'' på smeten, haha. Det va gott! :P

Sen har jag spelat lite gitarr, lärt mig typ 3 nya låtar och massa nya accord, fast jag kan dom inte utantill, men jag akn spela dom (: hihi. jaa.

nu vet jag inte vad jag ska hitta på... (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0