21/3

Idag så duschade jag på morgonen och sen drog jag till idrottshallen där jag mötte A och sen så drog vi hem till L (: Sen va vi hos henne ett tag och sen drog vi till idrottshallen igen till parkeringen där vi skulle träffas alla. Sen åkte vi in till borås och där spelade vi laserdome! Va skitkul!! :DD Har inte haft så kul på länge! :P
 
Hade aldrig gjort det innan, och det var ganska svårt, men ändå skitkul! :D Kom 7/10 första gången och 1/10 andra!!! :DD Skitkul eftersom jag hela andra gången sprang omkring och blev skuten heeeela tiden och skrek ''neeej, inte nu igeen!'' , haha! x)

Lite konstigt också eftersom man inte är van att se alla i vanliga kläder, dom flesta ser man ju bara på gympan, men det var ändå kul för vi är ändå ganska tight grupp, vi har kännt varandra i ett antal år (dom flesta iaf) och lixom vi har ofta kul tsm! :D Jag bryr mig inte så mkt när jag är med dom. Dom vet hur jag är och jag är som jag är, och det är så skönt ibland.

ah, nu ahr jag tappat ämnet, men ja! :P

Sen åt vi pizza hela gruppen och sen åkte vi hem igen! (: Sen när vi kommit hem väntade vi på A's mamma, och sen gick vi hem och sen kom pappa och hämtade mig (:

Här hemma har jag badat bastu (<3) och sen har det hänt lite saker och blivit lite trassel nu då, men det löser sig hoppas jag iaf (: Jag orkar inte bråka och jag hoppas att det går att lösa men man vet aldrig. Är man envis så är man, och det är vi allihop, haha! :P

nu ska jag snart gå och lägga mig!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0