17/3

Hej! (:

Är hemskt trött, orkar knappt hålla uppe ögonen... :/

Gick upp kvart i 8 i morse, kom till skolan kvart över, 5 min sent. Men det var bra av mig för jag hann ändå äta frukost innan jag cyklade! :P Japp.

Bakade idag efter skolan, så gott! (: Fast jag mådde illa sen och gör lite fortfarande faktiskt, haha! :P Bakade sirapskakor, kladdkaka och scones! :D Mums!

Sen hjälpledare. Jobbigt eftersom jag fortfarande är sjuk, men det gick ganska ok iaf. Fast det var ganska många som skadade sig idag, men det var inte allvarligt som tur va! En tjej gjorde volt när ingen stod och passade på trampetten, såååå nära att hon slog i huvudet i den! Helt livsfarligt! Att dom aldrig lär sig.. >.<

jaa. Nu ska jag nog gå och duscha! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0