16/3

Ikväll har jag varit duktig! Sen jag skrev sist har jag städat klart mitt rum, lagat kvällsmat och badat bastu. Det allra duktigaste var att jag sket i att kolla på spårlöst och tog det lite lugnt istället! (: Så nu har jag lyssnat på lite musik och bäddat i mina nya lakan istället (:

Det låter faktiskt inte som om jag har gjort så mkt, men det har gjort skillnad iaf! :P

Nu ska jag kolla över min väska tills imorron (som förresten gick sönder idag så jag får nog laga den lite :P Har alltid så tunga grejjer i den så en av remmarna lossnade! :( ) Sen ska jag fixa lite andra saker med, ta min medicin tex. :P

jaa. Nu längtar jag efter att få gå och lägga mig, är jättetrött! :P

Pusshej&godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0