-.-

Va inte i skolan idag. Va på vårdcentralen kl 10, men det va inte halsfluss igen iaf. Men jag mår ändå inte bra. Min mage gör ont! buhu.

Nu ska jag inte klaga mer.

Mina dag har spenderats i soffan kollandes på tv & på film. Systrar i jeans 2 bland annat och den var ganska bra. Vet inte men jag tycker oftast inte att någon film är dålig... jo vi hade iaf tur med vädret 2 som vi såg på bio tyckte jag va dålig, men jag har ju knappt sett ettan, så det är väl iofs inte så konstigt. men ja. jag vet inte varför jag skrev om det nu då men...


Är jävligt trött på att vara sjuk nu iaf. Har feber så jag går inte till skolan imorron heller. Men vi har ju vunnit cirkusbiljetter så jag får försöka vila upp mig nu så jag orkar åka på det imorron dårå. Och sen blir det gymnasiet på onsdag förhoppninsvis!

Höhö jag har endel att berätta faktiskt som har hänt under min lilla bloggpaus, får väl se när jag orkar skriva om det. haha :P

Inte särskillt genomtänkt inlägg precis, men ja.


hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0