-

I'm not supposed to do this.

Allt jag skriver handlar om saker som jag inte vill skriva om. Och så raderar jag det. Och så skriver jag, och så raderar jag. Så håller jag på. Därför blir det inte mkt bloggat.

Jag gör inget, så jag har inget att skriva om. Kan ju skriva att jag var på hrl-kurs innan idag, hoppas att jag lärde mig något iaf. Sen att jag var på gympan. kollade på och tråkade i typ två timmar, för att få veta att jag kanske inte får vara med för att jag är sjuk. jag vet inte hur det blir, men jag orkar inte med det iaf. Jag är ju inte frisk än så jag tänker inte börja träna innan jag är det iaf. Där fick jag huvudvärk och migrän. jättekul. Sen åkte vi till ica påvägen hem och så köpte jag klementiner. Intresant att veta? Sen hem och sen har jag inte gjort någonting alls för jag har massa migrän.

Ska ta min medicin kl 10, sen ska jag sova. Fast jag tror inte att jag kommer kunna det.

Inga läxor inskrivna till nästa vecka, och inte veckan därefter heller. Sååå skönt! Fast jag tror ju inte att det kommer vara tomt i kalendern särskillt länge till... >.< men ja. Jag går till skolan imorron, fastän jag egentligen inte vill. Är massa snuvig fortfarande och jag tror inte att min medicin hjälper mot det, så jag vet inte. nu babblar jag massa.

Ska nog ta min medicin lite tidigare och så ska jag försöka lägga mig.


Och nu publicerar jag det här innan jag ångrar mig.

godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0