Vintercuperna i truppgymnastik.

Nu är jag hemma, har ätit, duschat och packat upp väskan, allt medans jag har trallat omkring med min mp3 i högsta hugg! (:

Dagen har varit helt ok, fastän vi körde lite fel, tappade bort oss lite, fick ett icke-godkännt varv på trampetten, jag inte kunde göra min flickis-flickis, vi åkte hem innan defilieringen och prisutdelningen (jag kan säga till 98% att vi inte fick nån medalj.). Orsaken till att dagen ändå har varit ganska bra är att vi kom fram i tid, hittade rätt till slut, jag körde alla mina varv utom flickis-flickis, jag har skrattat mer än jag vanligtvis gör på en dag, och jag älskar tävlingar! :D

japp. om vi fick någon medalj eller nått kvittar egentligen. Jag är glad att jag var med, och jag körde faktiskt både hjulning-handvolt & sträckt-halvskruv! :D + att min volt var ovanligt fin, och ssen så körde jag ju faktiskt en flickis helt själv med! (:

Så nu känns det lite bättre iaf när jag har skrivit upp dom bra sakerna, även fast jag sååå gärna hade velat göra min flickis-flickis! :( jaja.

Nu ska jag kolla färdigt på Wild Child som jag börajde kolla på för någon vecka sen men inte har hunnit kolla klart på än, och sen så ska jag sova! (:

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0