va?

Shit! Kom att tänka på att det är söndag idag, hela helgen har gått, och jag ahr ingen aning om vad jag har gjort! x) Tydligen inte särskillt mkt eftersom jag itne ens kommer ihåg! ^^,

Idag va det gympaträning, gick sådär, inte riktigt min dag precis. Men jag körde hjulning-handvolt helt sj på tumbling, och sträckt-halvskruv också! :D Så det va ju bra, fastän det va lite jobbigt på slutet och jag vägrade typ 7 varv.. :/ aja.

jaa, sen jag kom hem har jag stretchat lite och snart ska vi äta. (:


på ett sätt vill jag att tiden ska gå fort (jag vill ha sommar) men på ett sätt vill jag inte att det ska bli sommar för då splittras klassen och allt, och jag vet inte om jag vill det, även om vi inte är den bästa klassen precis... men ja... :(

Jag får ta en dag i taget helt enkelt! (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0