Torsdag.

Har inte skrivit sen i tisdas, känns jättekonstigt! Men ändå jätteskönt, för jag har lixom börjat prioritera andra saker! Eller jag försöker iaf, men nu kunde jag inte hålla mig längre iaf :P

I Tisdas' va jag ju på SE och kollade på IB, det var jättekul och jag kunde ha stannat där hur länge som helst! Mamma och pappa var näästan tvugna att dra mig ut därifrån! xP


Så vi kom hem ganska sent och sen snackade vi lite om det när vi kom hem och sen prioriterade jag att sova framför att blogga! (:

Sen igår hade jag gympa, det gick ganska bra, liite bättre än det brukar göra faktiskt (: Hoppas jag klarar två flickisar till tävlingen! :D

Sen kom jag hem och duschade och sånt och sen kl 9 kollade jag på Made in Sweden, med idoljuryn! (: Sen efter det sjöng jag lite, och sen prioriterade jag att sova, igen! :P

(Det här betyder INTE att jag kommer sluta blogga ;P)

Jaa. och Idag har jag haft gitarrspelning, och sen vart hos SYV, och sen har jag varit hos mammas kompis barn, som gick ut IB för typ två år sedan (2006) så ajg har pratat lite med henne om det (: Fick passa på nu, för hon åker tillbaka till Sydafrika (!!) där hon har bott i två år nu och studerar till arkitekt :D

jaa. Så nu blir det nog IB. Så får vi se hur det går! eller iaf så som det känns nu (: Jag har ju några veckor i april sen att ändra lite med ^^, så vi får se (: Men allt känns mktmkt bättre nu iaf :D


sen vad mer kan jag prata om? .... nej. Nu ska jag ta på mig pjamas och göra lite franska och spela lite gitarr kanske innan jag lägger mig (: Gitarren behöver ju stämmas iaf, eftersom jag inte har spelat på den på typ aslänge! x)



Nu ska jag vara duktig! (:

Pusshej <3



btw. så köpte jag en manikyrpenna när jag va i borås i tis. den är som en vit färgpenna som man målar med under naglarna, så att det blir vitare (: funkar ganska bra faktistk! :P

men nu ska jag gå! (:

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0