sååå typiskt!

Är det inte typiskt att min nya bikini kom idag, EFTER att vi precis haft bad i skolan i morses? gash >.<

Fast jag hade nog inte haft den ändå, hade velat spara den (: har jag berättat om den? Den är vit <3 har alltid velat ha en vit bikini (: jaa.

Nu ska jag nog sova snart har jag tänkt. Fast det känns som det är 1000 saker kvar som jag skulle göra! (och det är det med!) Får försöka ta itu med det imorron! :P

just nu så lyssnar jag på musik<3 har också varit inne på youtube lite grann. subscrib'at några och sånt (: när/om jag får tid så funderar jag ju på att koppla ihop lite saker, lägga ut lite videos och sånt (: men jag får sen! ^^,

jaa. nu ska jag försöka komma i säng! :P

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0