One step at a time.

Nu är jag hemma, och näästan allt är fixat. :D Mitt rum är städat(dukitgt!), väskan är packad (nästan), jag har duschat och nu är det bara kvar att sova! (:

Ska bara plockat ut linserna med så kommer jag sova gott sen (:

Känns som om saker går lite min väg nu iaf. Eller jag gör så att saker går som jag vill! :P Idag har jag varit duktig iaf! ^^, Städat och allt! (:

Nu ska jag sova! (:

Imorron blir det upp tidigt (för att inte förstöra den dygnsrytm som jag precis börjat komma in i), packa färdigt och sen blir det trollhättan och pepp på tävling! :D Ska faktiskt bli riktigt kul! Är ju det man alltid längtat efter, det man tränar till, när man får visa upp vad man kan! (: Kommer alltid vara något stort för mig, har varit det ända sen jag var liten. Tävla är kul! (: Och jag hoppas att jag alltid kommer att tycka det med! (:


Nu ska jag inte babbla och förstöra det här inlägget mer! xP


Godnatt <3


One step at a time. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0