nighttime.

Idag är jag faktiskt inte såå hemst långt efter schemat, fast det är några saker jag kunde ha gjort idag, som jag nog får ta att fixa imorron ist...

Denna dagen blev faktiskt lyckad! (: Har hänt lite iaf! ^^, 

Åkte till linnea vid tolv, sen typ va vi hos hennes kusiner och åkte pulka med dom. (: kul, första gången jag va ute i snön denna vintern! (!!!) Sen drog vi somsagt till gympan! <3 :D

Idag har jag hört två saker, ena : ''Du fastnar hela tiden'' (om att jag aldrig GÖR saker) och: ''Du smittar!'' haha, den tycker jag va kul (: och jag hoppas faktiskt att jag gör det med! x) Och båda stämmer nog faktiskt ganska bra, iaf första!! x) Och andra hoppas jag stämmer, iaf när jag är glad! :D

Va jäkligt glad på gympan idag nämilgen! Antar dt va för att jag i mitt undermedvetna (xP) har saknat det som fan. Och när jag blir glad, ja, då blir jag ganska galen. :P Ja, jag hade kul iaf! Det gick också ganska bra för att vara första gången på tre veckor som jag tränar. Första flickisen gick huur lätt som helst! :D Sen gick det sämre, och på slutet gick det bättre igen! :P

mm. Sen jag kom hem har det dock inte blivit mkt gjort. som sagt ''jag fastnar'' i saker hela tiden. Det kan vara vad som helst, en tidning, tvn, musik, dator osv. Och så glömmer jag bort allt annat jag skulle göra! :P


Ja. ok, nu måste jag sluta.

Mina linser är dumma btw, ska ta reda på varför nästa gång jag åker in. (good to know, right?) haha.

Men nu ska jag sova! Hoppas att jag inte stänger av alarmet imorron bara! xP


Kom på att det blir första gången jag ska vakna här nere och gå till skolan också! :D hihi! (:


Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0