Min måndag.

...började med att jag inte ville gå upp ur min varma säng, men fick till sist släpa mej upp för att hinna till skolan i tid.

Idrott. Handboll. behöver jag säga mer? Fast det gick ganska bra ändå, jag försöker faktiskt! lite iaf.. :P

Bild. Va jättekul tyckte jag! :D Vi skulle måla av oss själva, mha en spegel & först tucsh, sen tjock krita! (: Blev rätt nöjd faktiskt! ^^,

Lunch, No, klassråd, So.

Hem, äta. och sen har jag faktiskt övat på våra engelskaglosor! :P Och på franskaläxan! ^^, duktigt!

Snackat med lite folk, slappat. typ. (:

Just nu håller jag förfullt på att sjunga lite :D men bara en liiten stund till, sen ska jag fixa saker tills imorron & sånt och sen sova! :D

japp! detta var min måndag! :P

Imorron blir det besök på tranemo gymnasium! ^^, (missar HjälpLedaren! :( )

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0