Howdy.

Howdy cowboys! Ok, jag är sämst på att skriva rubriker! haha. x)

Idag var första dagen i skolan år 2009, det var ingen höjdare precis! Sandra va sjuk, träslojd gillar jag ärligt talat inte, svenskan fattade jag typ ingenting, matten gick inte alls och franskan gick sådär. Och typ hela dagen har jag haft huvudvärk på gränsen till migrän, mina ben har varit tunga som stenar (pga träningen igår, och det konstiga är att jag varken hade ont igår eller imorse!) och sen blev allt bara värre. Migrän och ännu ondare i hela kroppen.

GASH, vad jag gnäller! Men nu är det färdigt med det! :P

Nu har jag iaf badat bastu och duschat, och det enda jag ska göra nu är att äta kvällsmat och sen ska jag sova! Har faktiskt tänkt försöka lägga mig tidigare nu ett tag, bara på prov lixom, och se om det funkar! (: Hoppas på att jag blir piggare iaf! x)


jaa, nu ska jag gå upp och se om det blir någon mat. Sen kanske jag skriver igen (:


xoxo Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0