Godmorgon!

ok, jag har faktiskt varit uppe ganska länge nu, men ändå (:

Vaknade imorses med den där hemska känslan av att nu är lovet snart slut, och vad har jag gjort av det? Ingenting! Det är nästan den värsta känslan jag vet. Att känna att tiden rusar iväg och jag får inte gjort det jag vill. D:

Men idag har jag faktiskt redan hunnit med att ha ätit frukost, plockat in alla kläder som jag bar ner i förrgår i garderoben här nere, hämtat mer saker i garderoben uppe och lagt in det mesta här nere. Hittat kläder som jag inte kom ihåg att jag hade, dammsugit mitt rum, och lite mer saker (:

Det är faktiskt mer än vad jag gjorde på hela dagen igår, så jag är faktiskt nöjd! (: haha.

Fast jag har massa mer saker att göra, så jag kan inte sitta här mer för då fastnar jag här! :P

Varför jag startade datan? För att jag vill ha lite radio (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0