Godiis

Undrar varför jag helt plötsligt har ått ett hemsk godissug och är alltid hungrig nuförtiden. Det är HEMSKT! Blä jag hatar det! :( Innan kunde jag knappt äta godis utan att jag ångrade mig. Nu gör jag iofs det med, men ändå vill jag ha MER! Det är helt sjukt!

Känns som om jag äter 3 ggr så mkt mat som jag ''gör åt'' , altså vad min korpp behöver. Det här känns inte bra! :(


aja. No provet idag gick sådär. Medelbra, no effort lixom. typ vg. Men jag är inte nöjd! blä. Och nästa vecka är det hur mkt som helst att göra. En uppsats som vi inte ens har fått höra om som skulle lämnats in i torsdags (!?!?! argh!) och prov, glosor och MASSOR! Så jag måste få lite eld i baken tror jag om jag ska hinna med allt. :P (vilket ju är mitt stora problem)


Trollhättan imorron. Känns inte som om det är imorron, typ om en vecka eller nått, har inte riktigt fattat det än! :P Men det ska bli kul! Jag tar det som det kommer (Y) :D Ska få göra två flickisar och sträckt med halvskruv iaf! (: (om inget ändras) Så det blir till att börja packa snart! :P Så upp tidigt imorron! (:

Nu ska jag äta, och sen ska jag se om jag kan göra något nyttigt, som att städa mitt rum kanske :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0