.

Försökte faktiskt komma på en rubrik, men det gick inte. haha. :P

Nu har jag duschat och ätit, nu är det bara läxorna kvar och sen blir det sova! Passade på att sno datan här uppe snabbt så jag slipper starta min nere, för då är risken väääldigt stor att jag fastnar med den ist för att göra läxorna :P

Gympan gick bra, det känns helt ok, fastän jag inte vet vilka varv jag ska vara med på, när jag ska åka på morgonen, om jag ska vara med 3orna, eller när jag kommer hem. Men det fixar sig! (: Det är min nya inställning! Ta det lungt, allt fixar sig, ta en sak i taget! (:

Så nu ska jag skriva färdigt det här, lyfta på baken och gå ner till mig och ta itu med läxorna. Jag känner redan hur lugnt och tyst det är där nere, jag ser det framför mig, känner det! Nu måste jag gå! :P

pusshej <3

ps. det är made in sweden nu, men jag har inte tid att titta på det, får spela in det ist! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0