;

Hej! Idag vaknade jag kl 10. Somade runt tre efter att ha kollat på Notting hill. Trodde inte att jag hade sett den, men det hade jag! Fast jag kom inte ihåg så mkt, men jag kände igen den! :P

Inte min favvofilm direkt, men den går att titta på iaf. :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hita på. Pappsen är och jagar hos min morbror tydligen. Jaa. Idag blir det nog inte så mkt gjort, och imorron så jobbar dom, så jag bli själv hemma. Roligt slut på lovet.

jaa, gympa imorron iaf. Jag kommer ha kondis som en soffpotatis och vara vig som ett kylskåp typ! Det brukar vara så efter lov... :P Men nu ska jag fan kämpa! Det är ju tävling snart, och jag ska minst göra en flickis själv! Kanske två. Och på träningarna ska jag köra 4. För det gjorde jag på sista träningen, så fan ta mej om ajg itne klarar fyra! x)

ok. Jag har tråkigt. Jag vill hitta på nått! men ändå så orkar jag inte gå någonstanns, och jag börjar bli van vid att gå i pyamas hela dagarna. Men idag ska bli sista dagen!

Har förresten inte haft smink på mig på en vecka. (Intresseklubben antecknar)


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jo jag vet. Samma som igår. Wardrobe, here I come! >.<

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0