.

Vad är det för dag idag? JAg har absolut ingen aning, men jag gissar på måndag, vilket jag efter att ha kollat efter nu vet är rätt.

Imorgon är det tisdag, sen kommer onsdag, och då börjar äntligen gympan igen! :D

Har inte tränat på över en månad nu, tror jag att det är. Helt hemskt! Men jag har inte saknat det så mkt, men jag börjar göra det nu! Kan ju meddela att jag har gått upp ett antal kilo över jul, hur många säger jag inte. haha.

Dessa ska iaf bort igen. Det är min plan iaf!



ok. jag är uttråkad. Kanske borde jag gå och lägga mej? Somna på fläcken? Kanske.

Man kanske borde lägga sig i nått sånär tid så att amn orkar upp sen när skolan börjar? mja.




BLÄ är ett ord som passa bra just nu!
Blä på mig
Blä på ... ALLT!

gah!


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0