Empty.

Har nyss kollat klart på filmen the hottie and the nottie - den omtalade filmen med paris hilton i en av huvudrollerna. Alla säger att den är dålig, men så skulle inte jag utrycka det iaf. Sweet var ordet som dök upp i mitt huvud när eftertexterna började rulla, men inte ''usch, vilken dålig film''! Den var gullig helt enkelt. Inte en av mina favoriter precis kanske, men ja.

Annars så är det ganska tomt i mitt huvud för tillfället. Klockan är snart kvart över 11 och jag sitter i mitt kolsvarta rum, bloggar, och försöker tänka. Men det är ganska tomt här inne kan jag ju meddela.

Egentligen tror jag att jag har så jävla många tankar och känslor på en gång just nu så att det har blivit någon sorts trafikstopp. Rusning. Nej, ärligt talat så vet jag inte, men .

Där tog det stopp. Nu borde jag gå och lägga mig.

Godnatt! :*

Jag vet att jag inte borde göra det.
Eller borde jag? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0