busungar!

Hej! (:

Nu har jag bekräftat och skrivit ut mitt första sök till gymnasiet! Blev IB på SE som 1:a och NV här som 2:a. (: Sen så får jag se hur det blir! :P

På hjälpledaren gjorde vi inte så mkt, dom kan sina varv nu, så det går av sig självt nästan. Förutom att dom var ganska ofokuserade och har svårt för att stå där dom ska stå, dom kan inte stå still! :P Sen hade dom kul och drog ner mina byxor när jag stog PÅ EN PLINT och skulle visa en sak. xD Dom tyckte att det va jättekul! Andra och tredje gången dom försökte gick det däremot inte lika bra, då hade jag knutit fast dom ordentligt! :P Tur att det inte va så mkt folk därinne iaf! xP

jaa, nu har jag tänkt att läsa igenom fysiken lite, har ju gympa imorron och HL på torsdag igen, så jag måste ju göra det nån gång! jaa. sen har jag itne så mkt mer att säga! :P

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0