Back.

Hej, nu är jag tillbaka. Har ätit nu, och snart ska jag sova! Känns hur gött som helst! (:

Den enda läxan vi har än så länge är franskaglosorna vi fick idag tills tisdag, men dom var inte så svåra (: Men kanske ska ta och kolla dom innan jag somnar, för en gångs skull lixom! Brukar aldrig knappt ens kolla på läxorna innan typ kvällen innan vi ahr dom, om jag ens gör det! :P

Men 2009 ska det bli ändring på! (jag kan ju iaf försöka!) Så nu ska jag vara duktig! (:

Pusshej&Godnatt<3

btw, så kanske jag får hjälp med mina designproblem, har hittat en sida med folk som verkar kunna hjälpa mig! :D eftersom det är så jädra svårt att få hjälp av ddb eller någon som tex nevnarien som är bra på blogg.se-designer, så får jag försöka hitta hjälp på annat håll! xP ja, vem vet, kanske funkar det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0