Aktivitetsdag.

Idag har det varit skolans aktivitetsdag, och vi fick vårat förstaval dvs. Bowling&curling i borås! (: dock fick vi sämsta tiderna och ledigt när butikerna inte ens hade öppnat, men det var kul ändå! :P Blev ju lite roliga kort, och endel skratt! ^^,

Nu är jag iaf hemma. Har ätit och lite sånt och snart ska jag på gympa. sista träningen innan lördag! Och jag vet inte ens om jag ska med kl 6 eller om jag ska åka med linnea eller hur jag ska göra. Men det fixar sig nog! :P Börjar bli ganska nervöst iaf! :P

japp. Just nu så lyssnar jag förfullt på musik <3 Hade velat ha mer tid (då syftar jag på att dagarna bara flyger iväg!!), men allt går så fort! >.< jaa, jag får försöka göra det bästa av saken! :P

Nu måste jag iaf gå och byta om tror jag! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0